keskiviikko 7. elokuuta 2013

✧ ありがとうございます - Thank you~! ✧

Nyt on heti alkuun pakko sanoa että oon tosi tosi pahoillani siitä että olen laiskotellut blogin pitämisestä liikaakin. Mutta fakta on se että olen tällä hetkellä päiväkodissa töissä ja noh.. Se uuvuttaa sekä fyysisesti että henkisesti. Kun pääsen kotiin, muistutan lähinnä kuollutta lahnaa joka ei jaksa edes pelata vaan ainoastaan koomaa ja nauraa muka hauskoille-youtube videoille väsyneenä.

Luulen, että nytkin jaksan kirjoittaa tätä koska olen pikkuhetken sairaslomalla. (ONNEKSI! Saa nukkua pitkään edes yhtenä päivänä tällä viikolla kun muuten onkin ollut pelkkiä aamuvuoroja) Huh huh, päätökseni siitä että en koskaan hanki itse lapsia vaan vahvistuu, en jaksa vahtia kauaa edes toisten lapsia, miten sitten omia 24/7..? Noh, perjantaina on viimeinen työpäivä ja se siitä sitten!

Asiasta kukkaruukkuun! Haluan tässä postauksessa kiittää muutamia ihmisiä, jotka kyllä tunnistavat itsensä aivan varmasti.

Jennin lahjukset lomamatkaltaan ja kotoaan. Kiitos paljon, olet paras! 

Oli överi ihana tulla kotiin kun sun tuliaiset oli kolahtanut luukusta. Kiitos vielä kerran paljon. Kuljetan tuota avaimenperää mun avaimissa mukana kaikkialle ja sä sait mut pitämään korvakorujakin. (Ja jopa lakkaamaan kynnet heti kun sain tuon lakan - vaikka en tietenkään sitä myöntäisikään ;D) Sitä odotellessa että joskus tuliaisten saamisen sijaan itse reissaan sun kanssa jonnekin, sielunsisko.

Suuret kiitokset sulle aivan ihanasta Tales of Xillia figuurista Yumi! Olet tosi, tosi kultainen!
Sun ei todellakaan olisi tarvinnut ostaa mulle mitään mutta ostit silti. Pyydän anteeksi etten aiemmin vielä kiittänyt kunnolla koska halusin säästää sen tähän blogipostaukseen että voin hypettää koko lukijakunnalle miten paljon mun päivää ilahdutit. Niin hassulta kuin se tuntuukin, oon iloinen että törmäsin suhun cosplaykirpputorilla. Kiitos tosi paljon ihanasta yllätyksestä ja ennen kaikkea siitä että oot mulle niin mukava ja sun kanssa on kiva puhua ja fanityttöillä. Olet upea ihminen ja toivon että piristän sun päivää tässä yhtä paljon kuin sinä minun.

Iso kiitos sulle Anniina. Tää hiusklipsi on mahtava ja pidän sillä usein hiuksiani kiinni!
Oli todellakin sen arvoista sopia sun kanssa facebookissa tradetuksesta. Tää sun extra-lahja oli aivan ihana! Mulla ei entuudestaan ollutkaan itselläni yhtään mitään Fatal Frame oheistuotteita. Sinäkin oot kyllä ihminen jonka cosplaykirpputorilla tapaamisesta ei voi olla kuin iloinen. Tradetetaan vaan jatkossakin ja saat koska vaan tulla juttelemaan mulle.

Äyh.. Tiedän tiedän, tää postaus on tosi ällöcheesylaimea, mutta minkäs minä voin sille että olen oikeasti vilpittömän onnellinen kaikista näistä ihanista asioista joita kaverit on mulle viimeaikoina lähettänyt eri syistä. Iso kiitos vielä kerran kaikille. Kiitos kiitos kiitos!

Mutta noh, nyt olen antanut kuulua itsestäni sentään jotakin. Taidan tästä lähteä takaisin koomaamaan ja sairastamaan. Kiitos ja kumarrus lukijoille huomiostanne~!

PS. Muuan ystäväni heitti ilmoille ehdotuksen että alkaisin blogissani tehdä arvosteluja JRPG-peleistä. Harkitsen sitä vakavasti. Olisi hauskaa arvostella videopelejä ja anime/manga-sarjoja. En tietenkään ole ammattilainen, mutta ainakin tekisin sitä mistä pidän.

1 kommentti: